Módosítási bejegyzés

 2014.05.08. 09:40

Ahogy mondtam is, visszatérek a blogoláshoz. Történt közben némi kis változás. A "Thia családos kalamajkái" helyett, mostantól a "Thia szingli lett egy kamasz gyerekkel" blogot olvashatjátok. Ha még nem törtem volna össze, szakadtam volna széjjel az egy évi kínlódástól: albérletből albérletbe, a fenyegető jogszabályos levelek írkálása tulajoknak, a mi lesz velünk, költözés egy év alatt ötször bzmg!, a lakás eladás, majd egy hónap alatt másik vevés, komplett lakás összedobozolás, átköltöztetés, közben túlóra ezerrel a melóhelyen, ügyvédezés, Házibélával egyezkedés, milliókkal zsonglőrködés, közművek baszogatásától, akkor még egy utolsó nagy bumm a fejbe: kirúgott a hapsim! Nevezzük mondjuk vótszerelememdemánincsennek. Mivel most várhatóan épp nyugodalmasabb időszak következik (miért nem szeret az a szemét állat? kérdés sűrű emlegetése, tonnányi papírzsepi teletaknyolása-sírása, nem vagyok elég jó nő mantrázása, a kutyának se kellek életérzés...  hát tudjátok, hogy van ez mikor az ember lányát hirtelen és váratlanul kidobja az élete szereleme, nem is ragozom, ezt értem én nyugodalmasabb időszakon), ezért majd a régebbi történéseket örökítem meg. Például legközelebb majd írok arról, hogy miért töltöttem három napot ugyanabban a bugyiban, jó lesz? :) (Anyám ezt soha nem tudhatja meg, úgyhogy mindenki tarcsa a száját!)

Ki van itt? Peti????

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr646134857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Irmi83 2014.05.08. 09:50:13

Én... (csigacsont)

euthymia · http://bayofbengal.wordpress.com/ 2014.05.08. 10:23:52

En is itt, veled vagyok, távolról ölelés ♡♥

laci bá · http://fuziklac.wordpress.com/ 2014.05.08. 11:39:47

Nah, szálljanak a gondok, jöjjön Thia fanyar öniróniája!

2014.05.08. 16:27:57

Ja, ja... tátva is maradt a szám a háromnapos bugyitól. Mondjuk legtöbben az érett sajtot szeretik. :-)

I.O. · http://iovilaga.blogspot.hu/ 2014.05.08. 22:59:02

Mennyi ismerős név, mintha picit visszacsöppennék a régi szép időkbe:)
Szóval én is itten vagyok ni.
Habár némi kihívást jelentett, hogy emlékszem-e még a felhasználó nevemre és a jelszavamra, de összejött.

AncsaT · http://ancsat.blogspot.com/ 2014.05.09. 11:31:54

Nagyon helyes, blogold ki magadból az indulatot, és ha közben szórakoztatsz minket, az se baj. :)

perenne-2 2014.05.11. 08:17:53

Szerettem a régit, az új is jó lesz, tudom, mert bárhogy változzanak a körülmények a stílus már nem fog. (Persze azért inkább csak pozitív irányba változzanak azok a körülmények!)

Ugyandehogy (törölt) 2014.05.12. 11:24:28

halló?
milyen a buli?

hallom, a macska becsajozott.

majd lesz jobb. mondom.
süti beállítások módosítása