Én igazán nem szeretnék helyet állást foglalni ebben a bevándorlókérdésben. Elszörnyedtem a gyűlölet plakátokon, és szarrá röhögtem magam a két farkú kutyás plakát özönön, a kedvencem "A gyűlölet kampány szeret téged". De azért úgy a logikai bukfencek tárházát bírják felvonultatni a facebook ismerőseim ismerősei. Csak egy példa aszongyahogy:

"Nem veszitek észre, hogy kígyót melengettek? Ébredjetek már fel! Legdrágább Nike cipő 45-ös* karóra arany nyaklánc a nyakban! Így fest Magyarországon egy ’’menekült’’, aki a háború, éhezés elöl ’’gyalogolta’’ át fél világot. Ehhez képest minden ruha tiszta rajtuk, sőt az útközben még borotválkozni is volt helye és lehetősége. Sebaj! Jó ez így! Igaz, hogy a Magyarnak nem jut kórházi ágy, a Magyar hajléktalanok ellen törvény született ezek meg itt piknikeznek a parkokban tereken. Sebaj! Fogjatok össze és etessétek, itassátok őket. Remélem, olykor eszetekbe jut, hogy mennyi Magyar hajléktalannak vagy rászorulónak adtál vittél bármit is, vagy csak nemes egyszerűséggel elfordulsz, amikor a kocsidhoz lép és kér!"

Aszem állampolgári kötelességem most gyorsan kommentelni egyet a Sarka Katának: "Lécci ne legyél bevándorló menekült, inkább vedd le azt a Nike-t és jól piszkold össze magad!" Mert az előbb néztem a képeit, és Kata folyton a legdrágább Nike-ban van, és a férje meg arany karórával és lánccal, és a ruhájuk is tiszta, a Hajdú meg borotválkozva is van, (a látható helyeken a Kata is) és most kicsit félek, hogy tényleg igaza van ennek a bölcs megszólalónak, és bizonyára ők is nem sokára bevándorló menekültek lesznek! Pont rájuk illik a leírás!

Innen már csak egy lépés, hogy itt hagyják a több szintes panorámás házukat, a jól jövedelmező vállalkozásaikat és egy nagyon menő országban (mert ugye mi is azok vagyunk, de majd inkább keresnek egy másikat!) hajléktalan bevándorlók legyenek, akik tereken és parkokban piknikeznek! Gondolom az ide érkező menekült áradat is pont ugyanúgy csinálta, kő gazdagon jönnek hogy a szemünket kiszúrják a kötsög Nike cipőikkel, meg az igazi színarany óráikkal, és a hátrahagyott 6 szobás rózsa illatú medencés házukban most Konzuela a  házvezetőnő szellőztet, akit a magyaroktól elvett munkából fizetnek! (na asse kereshet valami sokat!)

*Csak tudnám honnan tudja pontosan, hogy 45-ös a Nike cipő? Vagy az a karóra? 

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr717662924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I.O. · http://iovilaga.blogspot.hu/ 2015.07.30. 23:01:35

Jaj, én egyszer hozzászóltam egy ismerősömnél a témához, és az ismerősitől megkaptam, hogy hülye vagyok, akivel még vitába se érdemes keveredni, mert annyi eszem sincs, hogy lehessen velem vitatkozni. Nem ismerem a történelmet, és biztos csak tv2, rtl, atv híreket néző teát szürcsölgető agymosott liberális vagyok. Ja amúgy azt mertem mondani, hogy lehet be tudnánk fogadni őket, és megtanítani az itteni szokásokra, mert ez sikerült pl jászokkal, kunokkal, stb. Erre az volt a válasz, hogy nekünk sincs munkánk, már hogy lenne nekik, meg ugye a jászok, kunok azok nem maguktól jöttek, azokat hívtuk, jobb volna ha ismerném a történelmet, és mivel hívtuk őket, az ő beilleszkedésük nem összehasonlítható a bevándorlókéval.
Na erre már nem reagáltam, de kb ezt írtam volna: lássuk be, ha én hívom be a külföldit, akkor az hálából, hogy hívtam egyből elfelejti az anyanyelvét, és magyarabb lesz mint én, de ha magától jön, akkor ő még a dédunokáinak is megtiltja, hogy megtanuljon magyarul... hát nem logikus?

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2015.07.31. 09:47:04

Sok hasonló beszélgetésen vagyok túl :D Volt olyan plakátterv is amit láttam, ami sokkal többet elmond rólunk, mint magáról az egész ügyről, úgy hangzott, hogy mi még magunkat is utáljuk, nem hogy téged! :)
süti beállítások módosítása