Fb üzenetek

 2014.07.08. 12:51

Thia:

Épp arról sírok a Hédikének, hogy nem merek a hapsikra vigyorogni az utcán, metrón. Elkapkodom a fejem, de nem tudom miért csinálom? 

Barátnő:

Önbizalomhiány! De erről kurva gyorsan szokjál le! Mert ez az én stílusom, és tapasztalatból tudom, hogy nem jön be! 

Thia:

Haggyá mááááá... Jövök be ma reggel, helyes csávó támasztja a metró ajtót, megbámulnám, tök jól néz ki, de mindig észreveszi ha ránézek, és néz, akkor én gyorsan szem elkap. Ezt eljátszottuk négyszer! Utána így akaratlanul, mikor már megint bebuktam a bámulással, véletlenül magam elé motyogtam, hogy basszus de gáz! Szóval én lettem a nő aki bámul és utána magában beszél. :( Tök gáz vagyok!

Barátnő: 

hehe, dehogy! csak azzal beszélgetsz aki a legjobban megért!

Szeretem, nagyon szeretem a barátaimat. Ezen a téren igazi szerencsefia vagyok. Esetleg lánya. 

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr996484599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása