körbekarikába

 2014.05.21. 08:40

Figyelj, mert ez most nagy körbekarika lesz!

Az van, hogy kezdek egyre jobban lenni, és mivel az elmúlt egy évben sose voltam igazán jól, ezért ilyen morci, mélázós, agyalós fejjel mászkáltam a városban, mint általában az emberek. Most viszont, hogy fejben kezdek boldog lenni, idétlenül vigyorogva közlekedek, vicces terveket szövök, amin aztán igen jól mulatok, de persze ez nem tudatosul bennem, meg az se, hogy ez mind kifelé is látszik a fejemen. Ezt viszont egyik-másik férfi személyes megtalálásnak veszi. Szóval mostanság egy rakás pasi idétlenkedik nekem buszon, villamoson, metron, asse tudja hova nézzen zavarában, én meg nem értem mi a picsát csinál? Aztán eszembe jut, hogy röhögcséltem 2 perce a létrán majdnem átesésen, a szomszéd lépcsőházba hazamenésen (igen, vazze, nyitja a kulcsom, az egész háztömb összes bejáratát, mert ugyanaz a kulcsa, és marha nagy szerencse, hogy aki hazavitt az utánam szólt, hogy te Thia, nem a 17-ben laksz?, mert simán rátörtem volna az ajtót a 6. emeleti lakásra, és fél 10-kor üvöltözve magyaráztam volna el, hogy már pedig én akkor is ott lakok!) és rájövök, hogy bakker, ugyan fogadásom szerint még nem telt le a gyászidőm, amit kitűztem magamnak, hogy addig én aztán senkivel semmit se, és tökre nem nézegetek,  meg szemezgetek, de mégis folyton meghívok valakit a balfaszságaimon való agyalással egy flörtre.

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr506189803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása