Helló, hello

 2010.05.26. 09:16

Helló, hello, szép jó reggelt kívánok mindenkinek!

Fontos nap ez a mai! Korszakzáró rendezvényemre szeretnék mindenkit meghívni. A megfelelő öltözet a nagy napra a kényelmes, nagyot lépő hétmérföldes csizma, ennek hiányában varázs köpönyeg, a sárga téglát leraktam. A rendezvényt a hello című szám elindításával ezennel megnyitom! Ez a dal azért illik ide, mert ismerjük egy Ákosos és egy Keresztes Ildis változtatát is, úgyhogy mindenki azt hallgathatja amelyik a szívéhez közelébb.

Egy ilyen korszakzáró rendevezvénynek mindig van egy kötelező eleme, ez pedig  esetünkben a zárás. Úgyhogy most, ha mindenkin rajta a nagyot lépő cipője, akkor egy-két-há... és  lépjünk végre tovább! Akadjunk le a régi blogomról. Hagyjuk már ezt a témát, hogy elég thiás vagyok-e,  vagy hogy úgy írok mintha thiát utánoznám,  hogy miért nem megyek oda vissza, és egyáltalán a saját magammal való össze-vissza hasonlításgatást, mert  lássuk be ez azért elég furcsa, és kezd egy pöttyet zavarni.

Én most már itt vagyok, így írok, lehet hogy változtam, ahogy az összes körülményem  is , ...megérint, mikor megérintelek, másképp vártalak, de a szó már elmaradt../ hello, hello, én a régi vagyok... meghagytam a másikat, ha ez nem jön be, akkor ott a romok fölött el lehet morzsolni egy könnycseppet.

Mert Gustave Flaubert azt mondta: Bovaryné én vagyok! Suzy azt írta: Szandi én vagyok! Én meg még mindig a Thia vagyok!

A rendezvényt ezennel azt hiszem, egyszer velem tudtalak, volt egy perc, egy nap, de már minden fontosabb... bezárom, köszönöm a türelmet és a figyelmet. Zene állj, az utolsó távozó majd kapcsolja le a villanyt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr52032169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexaco 2010.05.26. 09:39:01

Nohát nohát, megjött az eszed, vagy mi történt?

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.05.26. 10:06:11

Énm ezt nem értem. Én olvastam a régi blogodta, nem napi rendszerességgel, de hát megnyugtatlak senkiét nem olvasom napi rendszerességgel. Szóval, én akkor is jót röhögtem a posztokon, meg most is. Elköltöztél megértem. Én már ezt megértem hónapok óta, jól van az ember biztos sajnálja kitörölni a régi blogot, amiben sok a "munka", de ez is nagyon jó. Miért kell baszakodni ilyenekkel? :) Olvassátok nevessetek, na

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.26. 10:14:36

@alexaco: ja nem jött meg, kértem kölcsön! :D

@Bogi24: én is ezt gondolom :)

Tittok 2010.05.26. 11:17:01

Bakker Thhia, piát nem lehet itt fogyasztani? Basszunk már be, és énekeljünk Ákos számokat fars hangon...ha a szomszédokat nem zavarja. És ígérem nem húzom le a cipőmet :)

euthymia · http://bayofbengal.wordpress.com/ 2010.05.26. 11:53:14

bakker, most fel kellett állnom és kikapcsolni a tévét, hogy halljam a youtube -zenéket :) én ákosra szavazok, keresztes ildikótól meg a boldogság gyere haza-t kérném szépen,de katona klári is énekel egy helló-t :) :) amúgy meg én sem értem, hogy miért kell lovagolni dolgokon sokáig, szóval a lényeg, én melletted vagyok. szép napokat!

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.05.26. 14:20:35

@euthymia: A végén azt hittem azt akarod írni szép melled van.

Azt nem értem, hogy azt miér írják, hogy kezd Thai.s lenni, meg mittomén. hát persze hogy egy embernek egy stílusa van, vagyis meg lehet próbálni másképpen írni, csak éppen ez egy énblog ahogy az előző is az volt, miért írna másképpen.

alexaco 2010.05.26. 15:22:51

@Zritha: Nohát, kitől kaptad?

I.O. · http://iovilaga.blogspot.hu/ 2010.05.26. 15:46:30

Érdekes, én nem foglalkozom azzal, hogy összehasonlítsam a két blogot, és nem is gondoltam, hogy ekkora ügy már ez. Én azért olvaslak mert szórakoztató vagy és nem azért, hogy analizáljam a soraidat (azt csak a rajzaid esetén teszem max)

Manéla · http://www.manela.freeblog.hu 2010.05.26. 18:12:22

Én meg nem is értem, miről van szó.

BartiMagdolna 2010.05.26. 19:24:30

Kapcsolhatom a villanyt? :P

aJeti 2010.05.27. 09:57:15

@Vegi Manó: várjál már. itt vagyok még.
süti beállítások módosítása