Bukta

 2010.05.17. 09:58

Újabb bebukás a régi bloggal bazd meg! Facebook, ja. Mondja már meg valaki, hogy a kurva anyámba találnak ezek meg? Hmmmm? Hogyan? Hogyan? Hogyan? Hisztérikusnak tűnök? Szét basz az ideg! Az emil címemet a facebook-on levettem, a fényképeket is. Tényleg hogy találnak meg???? De tudod mit? Leszarom! Nincs magyarázkodás, nincs válasz neki. Szégyellje magát ő a régi blogban leírt dolgok miatt! Faszom, mostantól majd én is az időjárásról írok bejegyzéseket.

 

Ui.: megmondaná valaki, hogy tudom magam letörölni a nyomorék Facebbok-ról???

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr712009351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.05.17. 10:44:52

sehogy. törlésbiztos. hagytál egy jó mély nyomot, amit nem lehet betemetni.

Tittok 2010.05.17. 11:14:41

Dehát szeret, most miért csinálod ezt :D :D Függeszd fel oszt jóvan :)

kozgaztanar 2010.05.17. 11:24:07

miért, mi az e-mail címed? :)))

knauszi · http://www.knauszi.hu 2010.05.17. 13:26:02

Profilom - Fiókbeállítások - Fiók felfüggesztése. Nem állítom, hogy atombiztos, de azért valami.

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.17. 14:13:57

Köszönöm, már megoldottam. Igazából úgy kell nekem, én vagyok a hülye, mert már régen rájöttem, hogy emil cím alapján lehet keresni a facebook-on (ellentétben a többi hasonló embergyűjtő oldallal)

@kozgaztanar: ezért nem kapom tőled a szerelmes leveleket? mer asse tudod hova küdjed? :D

robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2010.05.17. 15:09:07

ne pánikolódj drága. ha valaki a blogoddal együtt nem szeret, vagy megharagszik rád azért amit leírtál, azt egy sajnálommal útjára ereszted, oszt jó napot. :-)

kerti torpe 2010.05.17. 17:15:56

neked volt régi blogod is? és hol és mikor és miért? nem is mondtad, hogy afészbuklon is rajta vagy, és hol és mikor és miért? egy óra múlva vizsgáznom kéne, eddig még nem tanultam semmit se, a vizsgával kapcsolatosan már csak az a kérdés:
hol és mikor és miért?:) (közben a mikort megnéztem a leveleim közt)

I.O. · http://iovilaga.blogspot.hu/ 2010.05.17. 19:21:04

ó nekem nem barátom a kereső, általában sehol semmit nem találok meg abból amit keresek, legyen az fbuk, viv vagy sima kereső, de úgy látszik másnak ez nem jelent gondot. Szóval attól ne félj, hogy én rájövök ki vagy, ha ez vigasztal:)

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.17. 22:29:52

@gusvagyok: igazad van, szarok rá! :D

@kerti torpe: az semmi, de még hekket enni is voltam veled amikor még azt írtam :)

@I.O.: nem tőletek félek, hanem a saját ismerőseimet nem szívesen látom itt :)

kerti torpe 2010.05.17. 23:30:34

a fenébe, most lebuktam... azt hiszem, hogy ezek után nincs is már más lehetőségem, mint gyorsan törölni...
az orromat, mert ez a nyavalyás nátha:)

macsk-a 2010.05.18. 12:43:35

Hatalmasan megkönnyebbültem, hogy nem ismerlek. Így szívesen vagyok látva és továbbra is zugolvashatok.
ezek szerint törekednem kell a továbbiakban is, nehogy véletlenül, valahol megismerkedjek veled!

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.18. 14:20:07

@macsk-a: hát ennyire még nem értették félre írásomat mint most te :D nem, egyáltalán nem erről van szó, sokan ismernek ott a linkekről személyesen, és szívesen vannak itt látva :D
süti beállítások módosítása