Francba

 2010.05.12. 22:16

A mi konyhánk kövén még nem volt ételmaradék. Ezt úgy hidd el, mint hogy én írom ezeket a sorokat a Mari, a Thia, Zita! Pedig ha valamiből nagy vagyok az a leejtés. De nekünk különleges kaja taszító járólapunk van. Még előtte eltűnik bármilyen étel mielőtt leérne. Mindegy, hogy zöldség héj, gyümölcs csutka, kenyér féle, sőt még papírzsepi is volt már hogy nem ért le. Mondjuk most elég buta arccal nézem a konyhakövet, mert az előbb határozottan megevési szándékkal hűtőből előszedett utolsó sajt darabka tekintetében ez most nem jött jól. Mert azt én akartam megenni, hihetetlen, hogy milyen kurva gyors ez a hülye kutya!

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr171998559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tittok 2010.05.13. 08:36:43

Mindig bántod, én szeretem, olyan cuki :)

Zavi 2010.05.13. 10:36:11

Jaja, mindig bántod, pedig szerintem (így látatlanban is) cukker kis morzsaporszívó, és csak a teszi amit tennie kell - takarít utánad/helyetted. :D

z750 2010.05.13. 11:11:10

Mosogatást nem próbáltad vele? Szerintem abban is profi lenne az eb:)

nezsike 2010.05.13. 14:52:30

én azt tiszteletem legjobban a kutyádban, hogy önzetlenül szeret, hátsó szándékok nélkül.

Zavi 2010.05.13. 15:52:03

@nezsike: Jóhogy szereti, hiszen tőle kap enni. :D Ez szerintem eléggé hátsószándék-gyanus. :D

nezsike 2010.05.13. 18:29:32

@Zavi: úgy látom nem érezted ki az erős iróniát a kommentemből.
akárhányszor beteszem a lábam a lakásba, Zita a kezembe nyom valami kaját, hogy az a drága kutya kaphasson tőlem egy szelet sajtot/uborkát/akármit. mostanra már előre örül ha megyek :-D

Zavi 2010.05.13. 20:59:28

@nezsike: Micsoda pavlovi mutatvány. :)) Remélem sűrűn látogatok őkelméjüket. :D
süti beállítások módosítása