Éljen Kvini!

 2010.05.12. 09:22

Jajj, hát nagy boldogság van! Kvini reggel üzent nekem a facebook-on, hogy szerinte az én játékom a Luxor, de igazából nem. Azért én kíváncsiságból leellenőriztem, és tényleg nem, de oldalt megtaláltam azt a játékot, amiről itt írtam. Már le is töltöttem, úgyhogy még egy pár év és rögtön írok valami jó kis bejegyzést.

Egyébként meg az van, hogy újabb hogyan szokjunk le a dohányzásról jótanáccsal láttak el. Egy teljesen szavahihető embertől hallottam az ötletet, aki nálunk gondnok. Azt javasolta, hogy kezdjem azzal, hogy gyengébb cigit veszek. Vettem is! Kék dobozos helyett fehéret. Úgyhogy a nikotin mértékének csökkentésével próbálom fokozatos elvonásra kényszeríteni a testemet. Most még kicsit akad a gépezet, mert a tegnapi próbanap alkalmával ezt a fejhorpasztós cigit szívtam, dupla mennyiségben, mint a másikat. Viszont jó hír, hogy már tök ideg vagyok, úgyhogy higgadásképpen elmentem vállfát rángatni.  Vettem is egy szerintem kurva jó farmer ruhát, de az örömöm nem tarott sokáig, mert az anyám szerint kövér vagyok benne. (Aki látott már élőben az most nem röhög! Együttérez a ruhám leszarozásában!)

De ez is megoldódik nemsokára, mert a normális emberek általában hízni szoktak a dohányzásról leszokás után, én tuti fogyni fogok, mert úgy szívom, mintha az életem múlna rajta, de nem igazán jön füst a cigimből, és egy idő után határozottan hányni támad kedvem. Valamennyire mégis csak haladok azért, mert ma reggel amikor levittem a kutyát, fél kezemben a bögre, közben a szemem azt vizsgálta hova fog Frakk odatrottyolni, meggyújtottam a cigit, és sétára indultam. Úgy a fél kávém megivása után tűnt csak fel, hogy még mindig milyen sok van a cigimből, ami azért volt, mert egy szar öngyújtót vittem le, úgyhogy a cigim nem is égett, tehát már jó ideje a reggeli levegőből tüdőztem teljes átéléssel a slukkokat.

Ma azt próbáljuk, hogy darabszámra cigarettázunk - köszönhetően a Tumle Bugs játéknak - várhatóan nem is nagyon akarózok majd felkelni a székemről. Tehát a nikotin kivonás elkezdődött. Ha pár nap múlva a blogban olyan bejegyzések jelennének meg, ami szerint  a világ legszerencsétlenebb nőjeként definiálnám magamat, akinek az egész élete egy görög sorstragédia, akkor nem kell majd sajnálni, nincs semmi bajom, csak az elvonási tünet ír helyettem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr561994380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerti torpe 2010.05.12. 11:22:04

hülye ez a megoldás, hogy gyengébb cigivel kell leszokni... vegyél példát a kábszeresekről: morfinfüggőséget heroinnal kell gyógyítani! szóval a vacak gyenge cigid helyett nem még gyengébbet vegyél, hanem szivart!

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2010.05.12. 11:44:23

csatlakozom az elöttem szolóhoz, túl kell szívni magad, én is igy szoktam le pont egy éve..

Tittok 2010.05.12. 11:50:30

Én most és itt és tanusítom, hogy az a ruha neked marha jól áll. És jó lenne ha nekem is elmondanád, melyik boltban vetted azokat a pipaszár lábakat is hozzá. Nem vagy benne kövér, másrészt hogyan is lehetnél az 45 kilóval :) Jónézel ki benne, na.

kozgaztanar 2010.05.12. 11:55:28

és ismét jól indult a nap! :))

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.12. 11:59:04

@kerti torpe: @Fricsek: kicsit örülök a szivarnak, féltem, hogy azzal jöttök, hogy lőjjem be magam! :D

@Tittok: jajj de jó! :)

@kozgaztanar: miért indult jól a napod?

kozgaztanar 2010.05.12. 12:02:35

@Zritha: mert elolvastam a posztod! (mosoly fakadt) :)

kerti torpe 2010.05.12. 12:40:56

@kozgaztanar: holnap is elolvashatod:) felelőtlenül megígérem @Zritha nevében, hogy holnapig nem fogja törölni :D

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.05.12. 13:18:36

Szerintem is jó ötlet a szivar, én buli után mikor 12 óra alatt elszívok egy heti adag cigit, utána rá sem bírok nézni.
Ez is tök jó, hogy a nikotinfüggőségedet átváltod valami más függőségre...pl netes játék, mert felállni nem fogsz hogy rágyujts, a konyhát is odacuccolod a géphez, cserébe majd jól felszed a posidra egy pár kilót.

És amúgy meg miért van az, hogy azoknak a nőknek akinek tök jó az alakjuk, egyből leszólják hogy hé ez kövérít, viszon a dagadt nőknek mindeig minden ruhára azt mondják, hogy jajj de jól nézel ki. Sosem mondják hogy kövér a bokád, kint az úszógumi, a tokádat fogasd hátra a tarkódra mert ez így baszki nagyon kövérít!?

nezsike 2010.05.12. 13:37:01

@Bogi24: Dagadt nőként megnyugtatlak, hogy nekünk is mondják. Az már egy másik téma, hogy kit vesznek körül őszinte emberek és kit vesznek körül álszent emberek.
Mondjuk én el is várom, hogy megmondják ha valami szarul áll.

@Zritha: én is kérek egy képet arról a ruháról, meg akarom mondani, hogy jól áll! (megdöntöttem a rekordodat ha még mindig a 63as az érvényes :-))

nezsike 2010.05.12. 14:59:29

@Zritha: megkaptam, válaszoltam :-)

Manéla · http://www.manela.freeblog.hu 2010.05.12. 17:15:39

Részvét a leszokás miatt, tényleg irtó szar tud lenni. Nekem ez az átmenetes megoldás nem jött be, hanem a teljes abbahagyás egyik napról a másikra. De mindenkinek más válik be, jó, ha egyáltalán le tud állni az ember vele. Viszont én leszokási idő alatt állandóan aludtam, alig értem haza a melóból, már feküdtem is le és reggelig alvás...

vagyok, aki vagyok... 2010.05.13. 08:12:47

bár nem vagyok érintett a cigiről leszokás ügyben (20 éve kocabagós, csak alkoholhoz, akkor sem mindig), de körülöttem azért vannak emberek akik ezzel kínlódnak (meg fogyókúrával). szerintem mindenkinek a maga útját kell megtalálni. ha az elszánás meg van, akkor rátalálsz a módszerre is. tényleg van, aki egyik napról a másikra, más fokozatosan csökkentett, aztán vannak a tapaszosak stb. figyelj oda magadra, hogy mitől gyújtasz rá. nikotin éhség? egy megszokott szituáció? unalom? stresz?
egy barátnőm attól bukott ki, hogy úgy érezte, a cigi az úr a háznál, hogy neki egy jó film közepén a -20 fokban is ki "kell" mennie cigizni...

bocsi! ha már így kibuggyant, csak nem törlöm ki :)
süti beállítások módosítása