Levél a facebook-on:

"Szia!
Panaszkodós lesz, úgy tessék vigyázni. :D
Szóval... Az az én nagy problémám, hogy kb 3 óra múlva ZH-t írok, és tanulnom kéne, erre nemrég felfedeztem, hogy a régi blogodba visszakerültek a bejegyzések, úgyhogy én most azokat olvasgatom... Vajon elfogadja majd a tanár, ha ráírom a vizsgalapra, hogy bocsi, volt sokkal érdekesebb, amit olvashattam, plusz mellékelem a linket, reménykedve, hogy az első mondatod után maximálisan meg fog érteni? :))
Ha bukom, a te hibád lesz - csak szólok előre. O:) "

Amúgy csak szólnék, hogy van egy újabb szakdolgozat ötösöm, amit álnéven írtam, és egyben jelzem, hogy nem kívánok többet megírni, mert a faszom se fog megtanulni még egy komplett főiskolai szak majdnem teljes tananyagát.  

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr701961964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.05.01. 15:28:51

szakdolgozat?? a mindenit! én csak házidolgozatokat és zh-hoz jegyzeteket gyártottam a jogász barátnőknek :)

mellesleg én is tisztelettel kérnén az illetékeseket, hogy a 05.31-i határidőt szíveskedjenek kicsit eltolni, mert nem érek rá...

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.01. 16:32:18

@vagyok, aki vagyok...: ezt már le kellett adni április 23-án vagy hogy. :)

Zavi 2010.05.01. 16:54:46

Nya... Úgy látszik blogot gyakrabban nézel, mint Face-t. :) Az gáz, ha a szoknya alól kilátszik a combfix, vagy legalábbis a szegélyizéje? Most ha még másik szoknyát is kell vennem, megőrülök. :D És ha tegnap rommá égtem a napon, az holnap adott esetben mennyire lesz szexi? Semmenyire, mi? :(
(Igen, jól látod, továbbra sem tanulok. :D)

vagyok, aki vagyok... 2010.05.01. 17:16:54

@Zavi: he-he. a férfiak szerint így tökéletes, a nők szerint meg kurvás... te döntesz :)

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.01. 18:31:39

@Zavi: az attól függ, hogy férfi vagy nő vizsgáztat, férfiak esetében egy jegyet lehet felfelé számolni, nőknél ugyanaz a matek csak lefelé :D

Zavi 2010.05.01. 18:39:33

Őőőő... Th... izé... Zhrita (ragd össze a sorrendet, mert én nem kínlódom vele) mondtam egy szóval is, hogy a sulihoz bmiféle köze van? :D
VAV: A pasi a lényeg, szóval a második verzió nem érdekel.:)*szendén mosolyog*

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.01. 20:08:00

@Zavi: Pasihoz mész ilyen szerelésbe? Mert egyértelmű, hogy kivillantod, utána kötelezően enyhén zavarba jössz és ahogy írtad, szendén mosolyogsz! :D

Zavi 2010.05.01. 20:12:09

Hát ahogy elnézem az "Önnek nincs új üzenete"-rohadványt, lehet nem megyek sehova, hanem maradok a valagomon és aktívan sajnálom magam. :(
Enyhén zavarba jönni?? Ugyannmáááár, én olyat nem tudok. Csak csontig pirulni. Az a minimum. :D

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.01. 20:24:12

@Zavi: hívd fel valamelyik barinődet és irány az éjszaka, sajnáld a pasit, hogy lemarad rólad, mondhatnám comfixet föl! Nehogy már várjál ha nem jön üzenet! :)

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.01. 20:39:44

@Zritha: öööö, izé, azt hittem titkosítottad a blogod, most néztem, hogy nem. bátor dolog volt amit ma tettél Zavi! Én pedig visszaéltem vele! Természetesen törölheted, piszkozatolhatod ha gondolod. :)

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.01. 20:40:39

@Zavi: basszus a fenti kommentet nem magamnak írtam,hanem Zavinak!!!!!

Zavi 2010.05.01. 20:42:10

@Zritha: Ezt most nekem? Vagy mi? O.o Ne zavard össze szegény szöszi fejemet, így sem értek semmit. :D

Zavi 2010.05.01. 20:48:20

Jaaaa, oké, megvan, hogy mi van. :D Titkosítva van, azért a meghívó.Sejthettem volna, hogy lesz vki olyan galád, hogy... de semmi gond, és meg is tartjuk, legalább egy kis pozitívum is került bele. :) Bár harisnyakötőm nincs, tudod a mai világban már szilikonnal nyomjuk.:P (egyébként meg csak a szám jár, én ilyet soha fel nem vennék szimplán az utcára)

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.01. 20:54:36

@Zavi: de az előbb begépeltem a címet és beadta a blogod. Amúgy ez egy ilyen egyszeri meghívó volt? mert most meg nem tudok bemenni.

Zavi 2010.05.01. 21:07:26

Nya. Itt nem látom az üzidet, csak oldalt. Szóval... A blog télleg titkos (Nem hiszem, hogy pont engem szivatna azzal, hogy jelszót kér. Tőőőőleeeeem!!!! Érted...), sztem csak automatikusan bejelentkezve maradtál. :) Az meg mi, hogy egyszeri meghívó? Mit ittál?? :D

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.01. 21:15:54

@Zavi: azt, hogy most megpróbáltam megint bemenni a meghívóval és kaptam egy üzenetet, hogy nem mehetek be
ezért gondolom, hogy egyszeri volt a meghívó

Zavi 2010.05.01. 21:20:19

De ne a meghívóval bűvészkedj. :) Elvileg ha belépsz oda, ahol a (régi)blogodat írod, ott kiírja az enyémet is, arra ráklikk és működnie kell. De most csináltam először ilyen meghívást, szóval lehet elcsesztem vmit. Nem kizárt. ^-^

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.05.01. 21:25:51

@Zavi: oké, megvan, igazad van, én vagyok a béna :D :D :D

Tittok 2010.05.02. 04:28:57

Héj azt elfelejtetted megírni, hogy miért nyitottad újra azt a blogot, kiért miért és ki is a te igazi kis kedvenced...hm? hm? hm??? Ki is?????????
süti beállítások módosítása