Tennap vótam savazni!

 2010.04.26. 08:36

Zita:- Kopp-kopp-kopp!

Zita pasija: - Zita basszus, ne kopogj a szavazófülke oldalán, mert szétesik ez a szar, remeg az egész!

Zita: - De szivi bazd meg, nézd már meg, neked sincs rajt a papírodon az a múltkori faszi akire szavaztunk, vagy csak az enyémről hagyták le?

Zita pasija: - Nekem sincs.

Zita: - (fej áttol a szomszéd szavazófülkébe) Bocs, hogy elhúztam ezt a zuhanyfüggönyt, de akkor most kire szavazzak?

Zita pasija: - Hát akire akarsz!

Zita: - De én ezeket nem is ismerem!

Zita pasija: - Hát akkor pártszimpatizálj!

Zita: - Jó. (ikx, fej visszatol szomszéd fülkébe) De Sziviiiii! Te nem is azt ikszelted be akit én!

Távozásunkat négy nyitott száj és döbbent fej kísérte. Remélem azért jegyzőkönyvezték, hogy láttam egyik honfitársam titkos szavazatát és érvénytelennek minősítik a párom voksát!

Hát így vagyunk kérem, a gyerek nevelés kérdésein, a kell-e a nekünk kutya, a szemből csináljuk vagy hátulról kérdések után, most már politikailag is két pártra szakadtunk. Mondhatnám, családilag megosztottak lettünk, pedig vasárnap nem is szaporodtunk. Mondjuk akárcsak a Pénzügyminisztérium esetében, nem fogok csodálkozni, ha ide se hívnak meg többet. Mindegy, mert úgyis elég szar buli volt, se zene, se pia.....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr91951866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tittok 2010.04.26. 09:06:30

A dugásnál azt hittem már arról fogsz posztolni, hogy az ágyon fordítva toltátok, és nem kopogtatta a falat.

kozgaztanar 2010.04.26. 13:04:19

ugye, hogy tök gáz? és az X-et erőltetik... mi van azzal, aki Y-t akar? vagy Z-t?!

vagyok, aki vagyok... 2010.04.26. 13:34:17

nálunk is megy ment ez két hete, csak nálunk én vagyok a "politikus". de nagyon röhögtem, hogy vajon szabályosnak minősítették-e a mi beszélgetésünket is :DD

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.04.26. 13:37:59

@kozgaztanar: nagyon! :)

@vagyok, aki vagyok...: tuti nem, úgyhogy te se szavaztál, hihi :D

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.04.26. 20:01:16

Ismét mondom, amit az imént. Jó, hogy még nem szavazhatok...:D
Amikor 5 éves voltam, anyáék elvittek magukkal. "Na akkor majd ikszelhetsz, kislányom! Tessék, itt a papír, ide, jó? Ne, ne, oda, az XY-ra!!! Á, már mindegy..." Így történt, hogy miután anyám felüvöltött a fülkében, hogy rossz helyen nyomom a tollat, mindenki megtudta, melyik oldalon állunk (álltunk volna, ha tudok olvasni). Azóta nem visznek magukkal. Véletlen?:D

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.04.26. 21:53:16

@.bia: basszus ha ilyen kicsi vagy, akkor mit keresel ilyen csúnyán beszélő öreg nénik blogján? :D

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.04.27. 00:00:07

@I.O.: igen, arra gondoltam, én vagyok az egyik, te meg a másik néni :D :D ketten az már nénik

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.04.27. 08:42:19

@I.O.: jajjj, ne haragudj, igazad van!

@.bia: basszus ha ilyen kicsi vagyok, akkor mit keresel csúnyán beszélő öreg Zita néni által írt, és I.O. bácsi által látogatott blogon?

:D

macskafaraok 2010.04.27. 15:29:01

'Te nem is azt...' még mindig röhögök... Reggel óta...

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.04.27. 22:23:27

@Zritha: Nem tudom, néni, kérem, édesanyaként bizonyosan a néni is tisztában van vele, hogy az ifjúságot nehéz zabolázni...:D Kutakodnék blogolvasás helyett pedofil oldalak után??

kerti torpe 2010.04.28. 14:29:56

@.bia: ne olvass ilyeneket, inkább írjál... lehet az még jobb lenne, mint ez ;)
süti beállítások módosítása