Hát..

 2010.03.24. 08:52

Hát. Kiborultam azért kicsit. Nem gondoltam volna, hogy így lesz, még pár napja is azt  gondoltam, simán végigcsinálom az egészet. Szeretnék már túl lenni a tárgyaláson. Tegnap már nem aludtam éjjel, csak forgolódtam az ágyban. Pedig még a legnehezebb visszavan. Nem a hagyatéki, nem a temető, hanem amikor a vonat elmegy a volt munkahelye előtt, nyitott szemmel is még mindig látom, ahogy ott áll a járdán, egyik kezével a biciklit fogja, a másikkal pedig szélesen integet a vonatnak, ő nem lát engem, de tudja, hogy én látom őt a vonatról,  és ahogy elhagyta a vonat a munkahelyét csörög a mobilom, hogy láttad kislányom, hogy ingegettem neked? Minden hazaútón csak nézek ki a vonat ablakán, potyog a könnyem és integetek egy üres járdának...

1 éve 2009. március 24-én éjjel 2 órakor meghalt az apukám. Nagyon hiányzik nekem, és azt hiszem ez már mindig így lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr121861696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

~Moi~ 2010.03.26. 15:32:42

:'( Ez nagyon szomorú, én nem tudom, hogy élem majd túl..:'(

Cifcu 2010.03.26. 15:47:34

oan érdekes...az agyam kitörölte h anyu melyik napon is halt meg..mindig ez van, a rossz dolgokat valahogy elhagyja útközben talán h ne fájjon annyira..

Anitaén 2010.03.26. 18:47:44

végre, megint itt..

fel sem foghatom, hogyan lesz...legyintget a szele, látom, megy ez másoknak, aztán mégse, kicsit belehal az ember, az élet rendjébe..fene egye meg.

I.O. · http://iovilaga.blogspot.hu/ 2010.03.26. 21:52:22

Ahogy telnek az évek majd könnyebb lesz, de nem múlik el nyomtalanul.

Tittok 2010.03.27. 09:11:56

Ez sosem fog elmúlni, és nem is szabad neki. Nem szabad elfelejteni. Az emléket őrizni kell. Nagyon fontos.

kozgaztanar 2010.03.27. 12:58:59

nekem is meghalt az apukám. szoktam néha álmodni vele.

euthymia · http://bayofbengal.wordpress.com/ 2010.03.31. 18:06:10

az a baj, hogy nem lesz könnyebb...14 éve halt meg anyu és nem lesz könnyebb, nekem nagyon sokszor pityeredik el a lelkem miatta! utálom az április elsejéket!
Kívánok neked sok erőt és integess csak, szerintem ő is integet!!!!!!!! (ahogy annak idején ő nem látott, most te nem látod, de ő lát!)
süti beállítások módosítása