Kopp-Kopp! Céduláért jöttem!

 2010.03.05. 08:20

Szomorúan hallom, hogy vannak olyan emberek, akik tiszteletlenül bánnak azon állampolgár társainkkal, akik az úgy nevezett kopogtatócéduláért keresik fel őket lakóhelyükön, lakásukon. Ezt a fajta magatartást tessék kérem befejezni! Emberek vagyunk, vagy mi a lófasz, próbáljunk meg kultúráltan viselkedni egymással, még akkor is, ha egy olyan párt megbízott töri ránk az ajtót, aki hogy finoman fogalmazzak nem a szívünkhöz közel álló párt részére szeretné adatainkkal ellátott papírkáinkat bezsebelni. Tessék követni a párom példáját, mert ő kibaszottul udvarias is tud lenni ha akar. (amikor éppen nem teli torokból a híradó előtt üvöltözi, hogy az a szemét mocskos rohadék banda!!! és ez a körmondata, higgyétek el nekem, én igazolni tudom, hogy teljesen pártsemleges) Na de jöjjön a követendő példa:

- Jó napot kívánok! Béla vagyok, és a tökmindegymelyik párt önkénteseként, dr. óberlófasz képviselőjelölt úr részére gyűjtök ajánlószelvényeket!

- Jó napot kívánok! Én egy másik Béla vagyok, a Zita párja, és nem teljesen önkéntesen felfüggesztett börtönbűntetésemet töltöm itthon, a közügyek gyakorlásától való eltiltással. Vissza tudna jönni kérem 4 év múlva? 

(Egyáltalán nem kamuzok, esküszöm basszus, hogy ezt mondta!! Mindegy, remélem híre megy a lakótelepen, és akkor legalább betörni se fognak hozzánk mostanában)

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr371810700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tittok 2010.03.05. 08:49:03

Én hallottam olyat, hogy az újságban volt rendesen álláshirdetésként, hogy kopogtató cédula gyűjtő embereket keresni, jó kereseti lehetőség.
Gusztustalan, szerintem!

kozgaztanar 2010.03.05. 10:30:31

Párod jó fej! :)))

@Tittok: Ugyan már, nem a cédulákért fizetnek, hanem a gyűjtésért! Ez is egy munka, amit el kell végezni, Vagy önkénteseid vannak, vagy meg kell fizetned - a munkát.
Ilyen munkanélküliségi ráta mellett ez simán korrekt.

Tittok 2010.03.05. 10:30:46

Zita!!! Ugye te nem vagy kamu, mert én nagyon szeretlek. És még az előző blogod posztajit se tudtam mindet elolvasni, és nagyon akartam. Szóval ugye minden igaz amit írtáál???

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.03.05. 10:50:45

@kozgaztanar: ja, szerintem is, legalábbis én eléggé kedvelem, ami tekintve, hogy egyszer felugrott hozzám egy kávéra és még mindig itt van, elég nagy szerencse :))))

@Tittok: erről külön poszt lesz basszus :)))

amúgy dehogy vagyok kamu, világosan leírtam a blogomban, hogy egy 54 éves rokkantnyugdíjas férfi vagyok székelyföldről, foglalkozásomat tekintve főállású hazudozó, kamublogyártó kisiparos, 3 fiam van, abból kettőt Ádámnak hívnak, egyet Zalánnak, van két macskám, és egy papagájom, a párom 10 összeszűrte a levelet a postással és lepattant, ezt írtam eddig is nem?

ttlblog 2010.03.05. 10:52:25

Hallod Zita, szép kis rajongóid vannak neked, nem hisznek a létezésedben!:))

Tittok 2010.03.05. 11:08:26

@ttlblog: Én hiszek jó...Ilyen hibbant tyúkot képtelenség kitalálni.

euthymia · http://bayofbengal.wordpress.com/ 2010.03.05. 11:28:46

annyira lököttek vagytok, de a legjobb értelemben, te meg a családod!!! ki kéne adni most már végre a blogodat (még akkor is, ha kamu) bocs, ezt, nem hagyhattam ki!!
Én vennék belőle azonnal (csak intézd úgy, hogy online is lehessen kapni) :) :)

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.03.05. 11:56:28

@euthymia: najóvanmá! veled találkoztam a westendben! nekamuzzál nekem! :)))))

@ttlblog: beszéltem a többiekkel, és megválasztottak a ttblog béközép hivatalos szóvivőjének, azt üzenjük, posztot a népnek, de iziben!!!! még akkor is ha kamu! :)))

@Tittok: egy egész bejegyzést írtam neked! :)

euthymia · http://bayofbengal.wordpress.com/ 2010.03.05. 14:42:30

@Zritha: az a találka nem is én voltam, csak egy kamu lány, aki éppen agygörcsöt kapott a közlekedési múzeumos főportásnénitől... :) :)
de a könyvből majd rendelhetek??? :) :) szerintem marha nagy sikere lenn!!!!

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.03.05. 16:18:47

@euthymia: nem baj ha nem te voltál a T. és Euthymia találkozón, mert én sem tudtam elmenni, úgyhogy már nem is tudom ki volt helyettem aki nem neked mutatkozott be, hogy helló én T. vagyok :))))

I.O. · http://iovilaga.blogspot.hu/ 2010.03.05. 23:17:47

Nekem a jelölt neve tetszik a legjobban:)))
süti beállítások módosítása