Beteg

 2010.02.10. 08:09

Beteg vagyok. Itthon fekszem. Jó, nem fekszem, kanapén ülök. Voltam ma orvosnál. Elég gyorsan sorra kerültem. Először megkérdeztem, hogy a három éve lejárt jogsimat meghosszabítják-e, és amikor már eléggé elkerekedett a szemük a bent ülőknek, akkor panaszos hangon mondtam, hogy azért jöttem, mert beteg vagyok. Erre a doktornő meghallgatott, és azt mondta, nyissam nagyra a számat. Belenézett, és egyből hátrébb is ugrott, közben meg azt mondta, hogy húúú te jó ég, hogy ez milyen rondaaaa! Ez egy kicsit rosszul esett, mert én sem sértegettem az ő belsejét, de aztán csak valami olyasmit hümmögtem, hogy jó akkor ma nem viszem szépségversenyre. Aztán nekiállt recepteket diktálni az asszisztensnek. Kaptam antibiotikumot, meg annyi fertőtlenítőszert, hogy ha én már teljesen baktérium és csíramentes leszek, még mindig marad a krumplinkra és felmosásra is. Egy biztos, a népesség alakulását ebben a kerületben nem bízzák a véletlenre, ha a náthától nem hullanék el, akkor majd a markék szám szedett vegyianyagoktól purcanok ki.

Tudtok róla, hogy ti akik üzenetet kaptatok tőlem és most itt vagytok, úgy hív benneteket az egyik ismerősöm, hogy (réginév) béközép? 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr751743356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vacskamatti 2010.02.10. 10:15:31

Van ebben némi sorszerűség, nem? Amikor gubanc van kell minimum egy körömágygyulladás.
Jó pihenést! :-)

macskafaraok 2010.02.10. 12:30:07

rájöttem elsőre is, relax, removed as your request
macska, nem, kutya, nem, zsiráf, nem, viziló, naaa…

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.02.10. 14:37:22

Thymi: köszi, próbálok!

vacs: igen, van hát, a körmöm is letört! :)

macs: ügyes vagy, hogy rájöttél, a többiek kitörölték és utána jöttek panaszkodni, hogy milyen furcsa dolgok történnek náluk! A vizilót nem ide kell írni, a legalsóhoz! :)))

Cifcu 2010.02.10. 16:41:32

jajj most vettem észre a neved :))) vagyis most értettem meg.

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2010.02.10. 21:16:21

cifcu: ez azon dolgok közé tartozik, amiket nem szokás megosztani másokkal. Én sem vagyok rá büszke, hogy 8 éves koromig szoptam az ujj...jaj ne! Most elárultam!

Cifcu 2010.02.11. 07:43:00

héjj antigocsi, virtuálisan s.be leszel rúgva :P
van akinek a reg megy nehezen nekem meg ez esett le későn :) hát ez van, vállalom.
süti beállítások módosítása