Nem megy ez nekem

 2013.10.22. 12:20

Na most aztán már tényleg az egész életem egy rakás fos! Az van, hogy a mi kedves, aranyos tulajdonosunk, akitől béreljük a lakást úgy gondolja, hogy a bérleti szerződésünk egyik pontja pont elég a mi közös kapcsolatunkhoz, konkrétan az ő átadta nekünk rendeltetésszerű használatra alkalmas lakását, amit így is kér vissza, és hogy a kettő között mi történik az őt nem érdekli. Ilyen formában neki aztán köze nincs, hogy mi megy tönkre és szét a lakásban, azt mi saját költségünkön szervízeljük, javítsuk, magyarán újítgassam neki szépen fel, függetlenül attól, hogy alig használtuk, esetleg egyáltalán nem. Hát én meg nem annyira szeretnék neki ajándékba venni egy cirkó berendezést, amivel most kéne fűteni, mert a kikapcsolták az áramot, tönkre ment a mosógép, eltört a zár így be kellett törnünk saját magunkhoz projektnek most annál a részénél tartunk, hogy rossz a cirkó. Hát mi köze neki ahhoz, hogy mi hidegben vagyunk így október környékén. Gondolom, ha a fos cirkója miatt lerobban a házról az ő saroklakása, akkor majd veszek neki vagy építek egy másikat, elvégre van egy olyan pontunk, hogy rendeltetésszerű állapotban neki vissza eredeti formában. Jobb lesz átolvasni még egyszer azt a szerződést, mert így is veszélyben a két havi kaució, nehogy aztán rám verjenek még olyan költséget is, hogy nem vettem Józsefnek ajándékot név és szülinapjára, a közelgő karácsonyra, esetleg anyáknapjára.

Nagy csatáink vannak, és a háborúnak még nincs vége, lehet meg se nyerjük, de a kezdő rúgást egy pontokba szedett rendkívüli felmondással már megtettem. Ami már biztos, hogy költözés van hó végén. Közben már aki él és mozog azzal sikerült összevesznem, mert itt mindenki kibaszottul tudja, hogy nekem hogy és mit kéne tennem, csinálnom, eljárnom, nevelnem, hozzáállnom, mosolyognom, figyelembe vennem, hát még felsorolni is sok, hogy mi mindent tud itt mindenki. Ha nem én mosnám a saját ruháimat, már gyanakodnék, hogy mindegyiknek a hátára "tanácsolj vagy basszál le, esetleg mindkettőt" feliratot ragasztott valaki.

Nosztalgiával gondolok az én kedves, unalmas életemre, amikor még Hédike kicsi volt és kedves, Házibéla nem facebook-on nyomta rám a nemvagytenormális leveleit, az anyám még kijött a lakásból, és az izgalom a tetőfokára hágott ha vettünk egy új szőnyeget. Most törvényeket bújok, sík ideg vagyok, közben tök kiszolgáltatott az együttlakás dolog miatt, a Hédike kamaszosan úgy beszél velem, mint ha súlyos hibát követtem volna el, és várom, hogy egy dög uncsi életem legyen, amiben csak nyomokban fordul elő az ordítsunk egymással, és még akkor se megyünk semmire dolog. Király!

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr245592179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jisz 2013.10.24. 11:00:39

Szia Thia! Nagyon sajnálom, hogy így alakult! :( Sztem az a "nemvagytenormális", aki kitesz egy nőt - gyerekkel, egy ilyen helyzetnek. Most lehet kövezni...

HzB 2013.10.25. 21:38:43

jisz nem tudom Te ki vagy, de nagyon okos lehetsz. A bejegyzés nem erről szól. így akár okolhatnád édesanyámat mert világra hozott. Vagy ha jobban tetszik apámat mert nemzett. (szabadon választható)
Pont én vagyok az egyik aki próbál segíteni, pl a nyugodtan költözzetek ide dologgal, törvények bújásával mióta Thia elmesélte hogy milyen helyzetben van. Nem vesztünk össze ezen dolgok taglalásán sem a napokban. Pár éve pereskedtem egy bankkal egy régi autó ügy miatt - nyertem. Most próbálok az abban szerzett tapasztalatokkal is segíteni. Szóval ennyit a prókátorokról...

jisz 2013.10.28. 08:54:48

Kedves Hzb! Eszemben sincs fogadatlannak lenni! Nyilván az ok-okozati összefüggés nem a kőfalnál kezdődik. Csak egy olvasó vagyok, aki nem lát bele sem a helyzetbe, sem a kapcsolatotokba, csak egy blogbejegyzésre reagáltam, amiből nem derül ki, hogy Te segítesz Thiának (remélem, olvasni még tudok). Egyszerű együttérzésről van szó, nem tudom, mért kell kötekedni. És ugye akinek nem inge, nem veszi magára...

jisz 2013.10.28. 08:57:21

@HzB: Jut eszembe. Eltévesztettem volna és véletlenül a Te blogoldaladra írtam??

HzB 2013.10.28. 12:57:38

@jisz: Akkor próbáljuk értelmezni a bejegyzést! 1. hasáb a főbérlőről és az ő valóságtól elrugaszkodott marhaságáról szól. 2. hasáb még mindig a főbérlővel kapcsolatosan kezdődik aztán így folytatódik: "Közben már aki él és mozog... " ebben valóban benne lehetek én is (de te a hozzászólásodban csak engem teszel egyetemleges felelőssé) 3.hasáb: Itt vagyok konkrétan megemlítve, de itt sem ezzel az albérletes konflikttal kapcsolatban ( ismétlem magam: de te engem teszel egyetemlegesen felelőssé)
Ha pedig te csak egy olvasó vagy akkor csak olvass. Kár beledumálni. Főleg mivel említed is , hogy nem vagy tisztában kettőnk viszonyával! Akkor mi alapján ítélkezel felettem? Nekem pedig pont annyi jogosultságom van a sületlenségedre válaszolni Thia blogján mint amennyi neked van hozzászólni! Sőt felismerhetően, egyértelműen rólam formáltál véleményt, így ne gondold már, hogy nem fogok reagálni! Nem kell mindenhez hozzászólni ami alatt komment doboz van! :D

jisz 2013.10.29. 08:34:00

Kedves HzB!

Kösz a választ. Ne fárassz, ígérem, nem fogok többé hozzászólni. Nem vitatkozom értetlen emberekkel...

Szia Thia! Légy szíves töröld a hsz-eimet. Maradok olvasód. Üdv.

jisz 2013.10.29. 13:13:29

@HzB: És még valami: éppen ezért nem vagyok se fb-on, se iwiwen már évek óta, mert anno az ex engem is csesztetett, megfigyelt, megalázott, beszólt és üzengetett az ÉN ismerőseimnek...

HzB 2013.10.29. 23:26:39

@jisz: Szerintem Te vagy az aki nem értette Thia bejegyzését. Neked az egészből az jött le, hogy HzB szaralak, mert azonosságokat vélsz felfedezni az életetekben. Persze teszed ezt felületességgel. :) S ha nem akarsz beszélni "értetlen emberekkel" aki én vagyok szerinted, és kéred, Thiát , hogy törölje a hsz-eidet akkor mi a fenének írsz aztán még egyszer? :) Komolyan ez kabaré, gurulok a nevetéstől!

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2013.11.04. 12:47:50

Jajj gyerekek, hát nehogy már most még itt a blogban is menjen a civakodás, elszomorítatok. Ejnye! Béküljetek szépen ki, pusziljátok meg egymást, és olvassatok itt szépen tovább! :)
süti beállítások módosítása