by Hédike

 2014.05.28. 08:26

- ...szóval megvettem azt a könyvet, mert úgy éreztem, hogy ebből már nem tudok egyedül kijönni, segítségre van szükségem, hogy ne kattanjak meg. Az van benne, hogy bocsássak meg neki, mert akkor majd sokkal jobb lesz nekem! Azt írja a pszichológus pasi aki írta, hogy nem kell elfogadnom a viselkedését, vagy felmentenem az alól amit tett, szóval attól még gondolhatom, hogy egy szar alak, de ne fontolgassak bosszút,  ne gyűlöljem, mert akkor nem tudok tovább lépni. Inkább fejben döntsem el, hogy megbocsátok neki! És én most megbocsátok annak a rohadéknak! 

- Anya! Te tényleg elhiszed ezt a sok baromságot, amit összeolvasol? Ez nem így működik! Te se gondolhatod ezt az egész pszicho blablát komolyan! Ez tudod hogy működik, majd én elmagyarázom neked! Mondjuk úgy, hogy ha az excsávódnak felgyulladna a feje, te meg ott állnál egy pohár vízzel a kezedben, akkor biztos vagyok benne, hogy hirtelen nagyon szomjas lennél! 

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr616222211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása