2013.12.12. 13:08

Nem hiszek már a mesékben. De hiszek az álmaimban. Sosem hittem az angyalokban, de mindig hittem a barátokban. Nem hiszek benne, hogy van, amikor mindig minden állat szuper jó, de hiszek benne, ha mégis ezt érzed, valamiről biztos megfeledkezel. Helyére kerülnek a dolgok, mint egy puzzle kacskaringós szélű kis darabkái. Ide illik egy, és oda meg egy másik. Megtanulok lassan újra hinni. Éppen annak, aki ezt elvette tőlem. Megtanulok másképp szerelmesnek lenni, éppen azért aki engem szeret.

 Na hát ennyit a gondolkodásról, és akkor nyígós posztok után, dobjuk a tényeket, illetve ami a sírás-rívás okán kimaradt. A nyár vége szerelmet hozott. A közepe csak nekem, és veszettül szitkozódtam, mert úgy volt szar ahogy volt. Aztán amikor már feladtam, és a feldolgozás útjára léptem (pia, bulik, új pasik, szex, Valeriana, a piát már mondtam?), akkor elém állt azzal, hogy ő szerelmes. Ja, igen, kiröhögtem és elzavartam. Ja, igen, hát nem ment sehova, tekintve hogy épp egy szigeten voltunk a tengerparton a komplett tánccsoporttal. Nem volt egyszerű menet. Igazából tippeltem egy 2-3 hónapot magunknak, de még most is vagyunk, és csak egy terven kívüli szakítás miatt lehetne vége. (most szépen mindenki tegye keresztbe Thia kedvéért az ujjacskáit, köszi!) Házibéla is új asszonykával bővült. A Hédike véleményét mindenképpen szeretném lejegyezni az utókornak az új emberekről: Anya! Megértem, hogy mind a kettőtöknek lett új párja, de fogd fel, a szüleim új kapcsolataira csak egy jó szó van: (itt előtte mindig tart 2 lélegzetvételnyi hatásszünetet) VÁLLALHATATLAN!! (Hát ő így fogalmazza meg, hogy nem teljesen elégedett jelenlegi partnerem jellemével, viselkedésével, valamint édesapja párjának korával, a többivel állítólag nincs baja.)

 

Bár Házibéla szerint a Hédike mostani iskolája semmivel nem jobb, mint egy sima állami finanszírozású gimnázium, a Hédikének erről is más a véleménye. Nagyon szereti, és nagyon élvezi. A Házibélával én se tudok egyetérteni, mert szerinte sznob a suli, szerintem meg fizetős léte ellenére pont nem a jómódúak iratják ide a gyerekeiket, hanem azok, akiket az állami sulik nem bírnak ki/el. Így simán megesik, hogy például, amikor megkérdezem a Hédikét, hogy hé az a lány, miért írta három részletbe az fb képed alá, hogy decsúnyavagy, akkor az a válasz, hogy ja az a Sári, és már megint be van szívva. És ilyenkor a Hédike nem viccel, a 15 éves Sárinak tényleg alkohol és fű gondjai vannak amellett, hogy láncdohányos. O. autista, de kitűnő tanuló, igen, ő a lány Rain Man oder Girl, Zs szókincse válasz/1 db-ban merül ki, szóval legyünk korrektek, az átlagos kamaszhoz képest (amúgy ezt a szószerkezetet csak én találtam ki, a valóságban átlagos kamasz nem fellelhető/található) parányit eltérnek.

 

És az év legtöbbet kimondott mondata: „Köszönjük szépen, de! nem szeretnénk ingatlan közvetítő segítségét igénybe venni a lakás értékesítéséhez.” Ez az én szolid verzióm, a Házibéla ugyanezt egészen másképp fogalmazza meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr35687408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tittok 2013.12.24. 00:51:39

Teljes szívemből kívánom, hogy minden sikerüljön amit eltervezel, és minden álmod vágyad valóra váljon. Sokat köszönhetek ennek a blognak. Kellemes Ünnepeket Thia :*
süti beállítások módosítása