Beszédgyakorol

 2010.04.21. 21:25

Ma hazafelé a villamoson beszédgyakorlattal ütöttem el az időt, mert szeretem a minőségi dolgokat, úgyhogy megtanultam kurva elegánsan, és egy picit affektálva kimondani, hogy a jelenlegi állás szerint az életem egy rakás fos!

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr91941116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexaco 2010.04.21. 21:55:59

Ne basszál má', ne basszál. :-| Mi ez a negatív hangvételű bejegyzés??

vagyok, aki vagyok... 2010.04.21. 22:36:07

nofene.
vagy ezt is dekódolni kellene? ami az újaknak és telefonos kapcsolattal nem rendelkezőknek nehezen megy...

egyébként ez így tényleg sokkal elegánsabb, mintha szart modanál :)

I.O. · http://iovilaga.blogspot.hu/ 2010.04.21. 22:42:26

Ja, az az elegáns mondat, hogy egy rakás fos? Én meg itt vártam valami fennkölt gondolatot:) Milyen naiv vagyok:)

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.04.22. 08:37:00

@I.O.: egyre szarabbul hangzik :D lassan most már hozzám kell szoknod, te régi banda tag vagy, úgyhogy nem szabad csodálkoznod a fennkölt mondatokon hékás! :D

@alexaco: "Ne basszál má', ne basszál."-rendben, kérés teljesítve, ez nem volt :D

@vagyok, aki vagyok...: ebben így semmi dekódolni való nincsen, csak ilyen mezeien egyszerűen kell érteni, ahogy leírtam. :D

Tittok 2010.04.22. 09:55:41

Zita! Hüje vagy te az egészhez :D

macsk-a 2010.04.22. 12:11:07

Zita,
remélem közben a kisujjadat is eltartottad!! Lornyon volt a szemeden?

kozgaztanar 2010.04.22. 15:06:51

nem fos, hanem foch - hamár... :)

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.04.22. 15:33:52

@macsk-a: @kozgaztanar: igen, még nem ért véget a gyakorló szakasz, az eltartott kisujj alap, de most tükör előtt gyakorolom ki, hogy foch szónál egy picit így biccentek a fejemmel. :D

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.04.24. 00:50:09

Igen, és kis terpesz, hát egyenes, fej felemelve, 30°-os szögben nézve (a merőlegeshez képest). Igazán találhatnál valami szimpatikus balett-pózt magadnak... Pas D'Action!!
Egyébként most jut eszembe, fintorogni nem kellene? Tudod, mint a "sötét középkorban", ahol előkerülhetett az "Ó, hát csak tán nem karóba húz uraságod maholnap? Ej, de kínos! Köszönöm, hogy tájékoztatott, és ezért a divatos spanyolcsizmáért is igen hálás vagyok." Idill rulez.:D
süti beállítások módosítása