Azt hiszem túl sokat beszélek

 2010.04.17. 17:50

Megmondom őszintén, egy ideje már gyanítom, hogy ez a gyerek engem teljesen hülyének néz, és egyáltalán nem figyel rám, mikor én hozzá beszélek. Az előbb bementem a szobájába, hogy ő már nagylány, és vannak olyan filmek amiket illik ismernie, úgyhogy most meg kellene néznie ezekből egyet. Nem is azért gondolom, hogy kurvára meg se hallotta, hogy mit pofázok, mert közben folyamatosan csokifagyit kanalazott az arcába, hanem mert erre azt mondta, hétvége van, pihenni szeretne, hagyjam békén, közben kétszer bökött a fagyisdoboz mellé a kanállal, mert egy percre se vette le a szemét a tévéről.

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr531929722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.04.17. 18:02:15

nekem az a kedvencem, amikor kérek, kérdezek vagy csak mondok valamit és a válasz az, hogy "jó". de nem történik az ég világon semmi. nem mozdul, nem válaszol. viszont nem ellenkezik... a múltkor már ráüvöltöttem, hogy inkább mondjon nemet, mert azt legalább értem :D

I.O. · http://iovilaga.blogspot.hu/ 2010.04.17. 21:24:15

@vagyok, aki vagyok...: valószínű nagyon sikeresen megtanítottad neki, hogy a szülőkkel nem illik ellenkezni:)

Zita: egyébként milyen filmeket nézetnél meg vele?

Tittok 2010.04.17. 22:09:21

Szerintem nem bezsélsz sokat, hallottáll már engem beszélni?

Igen igen, milyen filmekre gondoltál? Ez érdekel...aztán majd okítalak, hogy beálljak a sorba.

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.04.17. 22:13:19

@vagyok, aki vagyok...: nagy nehezen megtanítjuk őket beszélni, azt amikor tényleg szükség lenne rá hogy kinyissák a szájukat vagy kussolnak, vagy nem azt mondják, hogy igen anya! :D

@I.O.: ez természetesen szigorú szakmai titok :D

@Tittok: mondanám, hogy nem, nem hallottalak, de most raktuk le a telefont másfél órás maraton után! :D

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.04.18. 01:45:55

A családon belüli erőszaknak sok formája van. Ez vajon beleesik valamelyik kategóriába? :D Kulturálódik majd a gyerek, egyszer.

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.04.18. 09:17:35

@.bia: igen simán beleesik, a semmibevevésem mentálhigiéniás elváltozásokat és fejlődési rendellenességeket okoz nálam, kénytelen leszek feljelenteni a gyereket! :)

vagyok, aki vagyok... 2010.04.18. 14:41:46

@I.O.: ááá, csak a gyerek nagyon empatikus és tudja, hogy az rosszul esne nekem, ha nemet mondana :), újabban simán ellenkezik :)
süti beállítások módosítása