Péntek

 2010.04.02. 09:39

Lementem a földszintre kávéért és ott állt egy elég alacsony rendőr. Láttam a szemén, hogy hú bakker, ez engem vár. Megnéztem az igazolványát, és amikor azt mondta, hogy ő most letartóztat, akkor futni kezdtem a folyosón, miközben azt kiabáltam hátrafelé, hogy kérem uram, ne tartóztasson le, megígérem, hogy soha többet nem lopok rollert! De utólért, a falnak támasztott és éppen megbilincselni készült, amikor kiszúrta a kezemben lévő kávé pénzt, amit azonnal elkobozott tőlem. Szerintem az ilyen incidensek miatt nem bízzák rám a  komoly, felelősségteljes pénzes melókat, inkább mindig valami gagyi idegesítő szöszmötölős munkát kapok, mint például a szabályzatok felújítása. Pedig most a főnököm elutazott húsvétolni, szóval tuti nem látta, hogy munka helyet a recepciós kisfiával játszok rendőröset a földszinten. A rendőri túlkapásokról meg annyit, hogy hiába könyörögtem neki, hogy én kávét szeretnék,  mert anélkül életképtelen vagyok, meg sem hallgatott, inkább a másik automatába dobálta be a pénzem, és vett magának egy ropit.

Az a szerencsém, hogy lent mindenki látta, hogy az Mt. 103 § 1.a. pontjának egfelelően az előírt helyen és időben munkára képes állapotban megjelentem  mert sikitozva szaladgálok reggel 8-kor a földszinten, itt fent meg majd megbeszélem a szembenülővel, hogy péntekre, húsvétra és az elmaradt kávéra való tekintettel  ne erőltessük a törvényi szöveg második felét, úgysincs kinek rendelkezésre állni*.

*a munkaidejét munkában tölteni, illetőleg ez alatt a munkavégzés céljából a munkáltató rendelkezésére állni 

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr811888794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.04.02. 09:47:35

szabályzat felújítás *nyög*, világos, hogy inkább a rendőri túlkapás :)

bluemoon · http://mondomamagamet.blogspot.com 2010.04.02. 11:00:59

@vagyok, aki vagyok...: egyet értek. Annál még két rendőr is sokkal-sokkal jobb.

Te Zrita, tőled még sose kérdezte meg a lányod, mint a mit a barátnőm kisfia kérdezett az anyukájától, hogyaszonygya: Anya, hogy van az, hogy másnak olyan normális anyukája van?
:)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.02. 11:42:12

Ez a poszt tegnap is elment volna simán! ;)
Kellemes nyulazást! :)))

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.04.02. 13:10:07

@bluemoon: pont itt ül mellettem, megkérdeztem, hogy bánja-e, hogy ilyen hülye anyukája van, azt mondta egyáltalán nem :) úgyhogy rndben vagyunk úgy látszik.

@Enchantée: köszi, nektek is. :)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.04.02. 15:34:08

@Zritha: Jajj de röhögtem, először tényleg azt hittem, hogy rollert loptál:)

euthymia · http://bayofbengal.wordpress.com/ 2010.04.02. 19:13:56

különben is nagypéntek van, jobb országokban nincs munka nagypénteken (bezzeg a ködösben hétfőn sincs így 4 napos ott a húsvét).
De én is a rendőri túlkapásra hivatkoznék, ha már a nagypénteki szünnapra nem lehet :) :)
süti beállítások módosítása