Egyeztettem

 2010.03.23. 14:58

Most hívott fel a munkahelyemen nagyhúgom olaszból. A biztonság kedvéért megkérdeztem azért az 1/5 garázsáról. Erre azt mondja nekem, valami kertet, kert darabot szerezzek neki, hogy legyen hova ültetni. (remélem tényleg ültetni akar, mert a szövegkörnyezetből következtettem a szóra a kert miatt, az ültetést, vagy valamit azt olaszul mondta) Ebből a "szerezzek neki" dologból arra következtetek, nincs teljesen tisztában a hagyatéki tárgyalás menetéről, leginkább úgy képzeli el, mint egy kiárusítást vagy árverést. Mondtam neki, hogy hát bakker kert az nincs a listán csak a garázs, ne szórakozz itt velem percenként 45 + áfáért, nézz inkább gyorsan körbe otthon, nincs valami festményed, fotód, keretezett képed, amit ki akarsz az 1/5-öd falra tenni, mert akkor nem mondok le róla! Erre megint jön azzal, hogy ültetni, azt nem lehetne? Ehh faszom bele - mondtam a telefonba - már hogy ne lehetne ültetni,  leginkább gombákat, gombaféléket, esetleg egy kis penészt, csak mond gyorsan, hogy akkor kell a fal, vagy mi a fasz legyen?

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr341862521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tittok 2010.03.23. 15:04:14

Kissé értetlen a hugod, nem? Meg amúgy tényleg most kell ott valakinek 1/5-öd garázs??? Mi a bánatnak?

vagyok, aki vagyok... 2010.03.23. 15:24:19

most képzeld el, mikor 50 embertől kellett lemondó nyilatkozat ahhoz, hogy 1 valaki, aki tud is ezzel mit kezdeni, hozzájusson pár tízezer értékű valamihez...

I.O. · http://iovilaga.blogspot.hu/ 2010.03.23. 20:05:32

Amúgy mit válaszolt, vagy itt megszakadt a vonal?
süti beállítások módosítása