....na, kinyitjuk a pacalos dobozka tetejét, és amíg ebédelek, megnézem a neten, hogy milyen idő lesz a hosszú hétvégén! Óh hát ne bassza már meg! Tiszta szar! -3 és 7 fok között, szél, eső, borús idő. Pedig kéne valami jó program, ne hogy már otthon üljünk három napig! Legalább a gyerekkel ketten elmehetnénk valahova együtt, valami közös program, anya-lánya, legyen mire emlékeznie öregasszony korában. Mondjuk ha ilyen szar idő lesz, akkor inkább benti programot kéne nézni. Megnyitjuk a netet, beírjuk, hogy hét-végi gyerek .... na itt a lista! Ó, ez az első tök jó! Valami névnapozós tavaszváró okosság, meg bál! Szuper, ez biztos tetszene a gyereknek! Na erre tényleg el kéne menni! Nézd má! Pont ott lesz ahova én szakkörre járok! Isteni, szóval még közel is lenne, legalább nem kell sokat utazni, meg ösze-vissza kavarni a városban. Időpont: március 13. Az melyik nap is? Ja, persze, szombat. Szombat? Abban az épületben ahova szakkörre járunk? Én miért nem tudok erről semmit? Esküszöm nem hallottam róla! Na várjunk csak! Jajj bazd meg! Szóval akkor ennek a megnyitóján kell fellépnem palotással szombaton 2-kor! Na még jó hogy nem hülyítettem be, és cibáltam el rá  a gyereket! Na erre aztán tuti emlékezett volna! anyával ott álltunk a bál megnyitóján megilletődve az ünnepi hangulattól, akkor kijöttek a színpadra többiek, pont eggyel kevesebb párral, anya meg mellettem a nézőtérről bámulta őket bután.... most holnapig mondogatom magamban, hogy szombaton kettőkor palotás, szombaton kettőkor palotás.....

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr821833964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.12. 13:58:28

még szerencse, hogy rossz idő lesz... :)

bluemoon · http://mondomamagamet.blogspot.com 2010.03.12. 18:45:59

Azért milyen jó már neked, hogy tudsz palotást táncolni! Gondolom nem kizárt, hogy a nyitótáncot ellejtők később bálozzanak, úgyhogy miért ne vihetnéd el a leányzót, meg a H.T.-t is?

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.03.12. 18:54:15

@Vagyok, aki vagyok...: még szerencse!

@bluemoon: áhhh, az úgy már nem buli, ha nekem előtte ott kell produkálni magam, majd aktivitizünk itthon, különben is abból jobb posztot lehet írni :))))

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2010.03.12. 21:41:13

most képzeld el ugyanezt repülőgép pilótával. Látja a feje fölött szállni azt a repülőt, amit ő szokott vezetni, aztán eszébe is villan, hogy "basszus, ma munkanap van, és azt a repülőt elvileg én vezetem ott fenn!"

I.O. · http://iovilaga.blogspot.hu/ 2010.03.12. 21:44:10

@Zritha: Miért, amikor fellépsz az is tök jó posztokat szül:)
Egyébként így pénteken mit csodálkozol már azon, hogy nem jár az agyad? Péntek van, az agyad is tudja, és már készül a pihenésre:)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.03.13. 10:03:43

Zita el ne késsél! :D

Esetleg vihetnél egy kis babtortát a hobbipajtásaidnak!

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.03.13. 10:18:18

@antigocsi: nekem olyan emlékem van, hogy ülök a diszkóban, és akkor jön a pasim, és beszélget valami csajjal, és akkor kérdezem a húgát, hogy te, ki az a csaj a pasim mellett, és akkor mondja, hogy az a barátnője, én meg azt mondom, jéééé azt hittem az én vagyok!

@I.O.: az agyam pénteki pihenését mi sem bizonyítja jobban, mint hogy tegnap tettünk egy túrát a west-endbe, és megfeledkezve a takarékossági elveimről, elvertem egy rakás pénzt, mer az agyam már szabadságolta magát basszus! :)))

@Bogi24: holnap kettőkor, holnap kettőkor, tessék Bogi?, holnap kettőkor, mit is mondtál?, holnap kettőkor, holnap kettőkor... szerintem nem kések el, holnap kettőkor....:)))
süti beállítások módosítása