iwiw / csajok és pasik

 2010.03.02. 08:24

Zita üzenete:

Szia!
 
Én nem rég telepítettem a Csajok és pasik alkalmazást itt aziwiw iwiw-en, és ott találtam meg az adatlapodat.  

 A fényképeid alapján nagyon szimpatikusnak tűnsz nekem. Tudom, hogy tök ciki egy lánynak kezdeményezni meg minden, de én azért remélem, hogy te nem vagy egy olyan fafejű tuskó, mint azok a fiúk, akik úgy gondolják, hogy egy lánynak otthon ülve kell várnia az igazira, és nem veszed tolakodásnak a levelemet. Kérlek írd meg, hogy én is tetszek-e neked, és ha lenne kedved találkozni valamikor,esetleg megihatnánk együtt egy kávét, vagy valamit. Szia,
puszi üdv. Zita (jelige: lehet hogy te vagy az igazi?) :)
Lécci a haverjaidnak ne mond el, hogy írtam neked! Előre is köszcsi!

 

Válasz Zitának:

Szia!

A Csajok és pasik alkalmazásban nem találhattad az adatlapom vagy mifenét mert nekem nincs az telepítve!( Ezt a mondatot is egy ismerősöm írta le mert én sem az alkalmazásrú nem tom hogy mi + meg telepíteni is csak facsemetét telepítettem eddig.)
Viszont megnéztem a fotójidatés csípem a pilácsodat, meg látom, hoty járol táncóni úgyhogy eccer topoghatánk együtt is a művházban össztáncó' ! Fafelyü nem vok , bár anyám mindik a gépi gyaluval beretválja az ábrázatomat. Lehet hoty ez lyelent valamit? :) Jeligét nem értem... Persze, hoty igazi vagyok, nem vatyok én Mátrix Misí
 

UI.: Természtesen a közelebbi baráti köröm ( Morpheus, Neo, Trinity és a többiek), nem fog róllad tunni!

Nesze bassza meg, az ember póbál egy kis színt, meg romantikát vinni a 13 éves és 8 napos kapcsolatába, azt kiderül, hogy a párjának olyan haverjai vannak, akiket ő nem is ismer! (Hát ki a faszom például ezt a Trinity? Bár lehet, hogy ő szokott  keddenként motoralkatrész miatt telefonálni.)

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr621801423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2010.03.02. 09:11:59

Jó helyen kapisgálsz, Trinity a mocis csaj! :)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.03.02. 09:30:48

Ugye ez nem lesz egy nyitott kapcsolatról szóló blog?:D

Amúgy szerintem tisztán le lehet vágni, hogy direkt bénázik a pasi, még jófej is lehet!:)

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.03.02. 09:55:00

@kozgaztanar: tudtam basszus! most meg kell hogy öljem! :)

@Bogi24: hát amíg a gyerekem apjának írok romantikus üzeneteket iwiw-en, akivel már 13 éve együtt vagyok elég kicsi rá az esély! :)))

(Amúgy meg Bogi! Ne buktass be! Tudod, hogy megbeszéltük, hogy a többi kapcsolatomról szóló élménybeszámolót csak neked küldöm át mélen, nem emlékszel? :)))

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.03.02. 10:55:29

@Zritha: Jólvanna kihagytad ezt az infót:)
Ha így áll a adolog akkor, nagyon büszke vagyok rád, az urad meg jófej no:D

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.03.03. 13:57:35

beszarás, hogy mennyi vidámság, ötlet, mifene szorult beléd! Irigylem a férjed! :-)

persze ez csak vicc :-))))
süti beállítások módosítása