+info

 2010.03.01. 10:45

A gondozói állással kapcsolatban jelezném, hogy a memória kiesés egy kicsit súlyosabb, mint azt előre látni lehetett, erre álljon itt egy példa is: 

38 éves: - Képzeld! Telefonált az anyukám, hogy nem jön hozzánk ebédre, mert beteg.

Z.: - Szegény anyukád! Mi baja? 

38 éves: - Láza van, és köhög, meg folyik az orra.

z.: - Szerintem azért vihetnél neki kaját, hogy legalább legyen mit ennie.

38 éves: - Jó viszek neki, legalább tudjon enni rendes ebédet.

Z.: - Oké, ha kész a kaja rakok dobozba neki.

38 éves: - Jó, addig megyek porszívózni.

Z.: - Porszívózni? Hüllljeeee vaaaagy? Minek? Most beszéltük meg, hogy nem jön anyád!

Egyébként meg fertőző is, úgyhogy a következő posztban arról tájékoztatok mindenkit, hogy már én is megkaptam, egy bizonyos doboz kapcsán jöttünk rá, de most dolgoznom kell!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr351799216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.01. 13:54:47

ez lehet, hogy csak az eltérő ingerküszöb, nem? :)

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.03.01. 14:31:08

@Vagyok, aki vagyok...: egy rohadt küszöb sincs a lakásunkban, azt kértem karácsonyra, mert volt ilyen 10-es kari lista a másik blogon, de nem hozott a jézuska. Mondjuk semmi mást se hozott. :(

vagyok, aki vagyok... 2010.03.01. 17:24:52

@Zritha: azért nem hiszem, hogy boldogtalan karácsonyotok lett volna :)

Tittok 2010.03.01. 19:13:41

@Vagyok, aki vagyok...: Nem volt neki boldogtalan karácsonya. nem emlékszem már mi volt, de szerintem szexeltek. Jah meg a Hédikének valami hasznosat vettél Zita, nem? Vagy lehet rosszul emlékszem.

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.03.01. 22:02:08

@Vagyok, aki vagyok...: áhhh nem, olyat nem tartunk, mert valaki mesélte, hogy a boldogtalan karácsony az olyan szar! :))

Tittok: parfümöt (aminek az áráról még most is marha nagy egyetértésben kussolunk) :)

Tittok 2010.03.02. 08:18:05

@Zritha: Akkor az nem ez a karácsony volt. Vagy nem itt olvastam. Szóval olvastam valahol, hogy a gyerek a 82. babáját akarta megkapni, és anyu valami hasznosabbat vett.
Héj, most így gondolkodva, ez lehet az Enchantée volt. Na ez van olyankor, amikor sok blogot olvasol is minden egybefolyik.
Milyen parfümöt kapott?? Én csupán családi, testvéri szeretetből nem kaphatnék tőled, egy vattacukor parfümöt? :D

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.03.02. 08:37:32

@Tittok: akármelyikőnk volt az, az ilyen anya szégyellje magát! :)))))
süti beállítások módosítása