Édesanyám te jó asszony!

 2014.07.18. 09:21

Én nagyon-nagyon szeretem az anyukámat. És nagyon-nagyon sokat köszönhetek neki. De tényleg! Bár azt hiszem neki meg pont jót tesz az én nyomorom, mert velem van elfoglalva, és mindig ad nekem jó tanácsokat, például ilyet:

- ...és tudod Anya, az mellett, hogy itt van ez az egy év, ami full fos volt, és folyamatosan sztresszeltem, szorongtam és féltem, és undorodtam sok mindentől, most még az is van, hogy tud ijesztő lenni, hogy 17 év után egyedül maradtam egy gyerekkel, hogy a szexről már ne is beszéljek! Az elmúlt 17 évben nem volt olyan hét, hogy ne lett volna többször is, és nagyon nehéz hozzászokni, hogy most meg...tiszta elvonási tüneteim vannak!

- Mindjárt 40 éves vagy minek akarsz szexelni? Épp itt az ideje, hogy abbahagyd!

- Mivan? De én szeretem a szexet, és nagyon hiányzik!

- Hát kislányom, akkor csináld azt, hogy állj neki valami jó nehéz fizikai munkának, keress valami olyat, ami úgy lefáraszt, hogy a beled kilóg tőle, aztán mozdulni se bírsz, azt majd akkor olyan fáradt, kimerült leszel, hogy örülsz ha lépni tudsz még, na akkor majd nem hiányzik szex!

Összefoglalva: van valami amit szeretek, örömmel csinálom, szenvedéllyel, jó érzést okoz és ezt cseréljem le! valami tök rossz fárasztó nehéz és élvezetmentes szarra, hogy ne akarjam a jót. Hogy ez mekkora ötlet! Nem is értem magamtól miért nem jutott eszembe???

Szingliségünk következő szabálya: Fogadd fenntartásokkal édesanyád jó tanácsait!

- .... én nem attól szorongok kislányom, hogy el kell mennem valahova, hanem attól, hogy ott akivel találkozom majd hogy fog hozzám állni, hozzám szólni, érted? 

- Értem Anya! De hidd el nekem semmi ilyen szorongásom nincs. Bármikor odamegyek bárkihez, megszólítom, nem okoz gondot. Nem akartam neked mondani, de az esküvő után egy tök idegen hapsit kértem meg, hogy húzza le a ruhám cipzárját a hátamon, hogy ne kelljen az izzadt, cigiszagú, szűk ruhában aludnom!

- Te jó ég! Nem vagy normális! És nem rabolt ki? 

- De igen anya! Képzeld el kirabolt, megerőszakolt, aztán még meg is megölt, de ne aggódj, már jól vagyok!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr616518415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ugyandehogy (törölt) 2014.07.18. 09:39:48

ja, nagyanyám is mondaná, hogy az a te bajod, hogy keveset kapálsz:D
süti beállítások módosítása