10+1 Tanulság

 2014.07.02. 09:19

Hát jól van! Bevallom! Néha szoktam horoszkópot olvasni. Úgyhogy most feladatot kaptam, mert valamelyik aszongya, hogy a nagy ő már itt van a közelemben, olyan közel van, hogy nagyon, de addig nem bír hozzám jönni, amíg le nem vonom a tanulságokat az előző kapcsolatomról. Hát lehet, hogy csak a lába van eltörve, de én meg már csak vagyok olyan jó fej, hogy kinyitom azt ajtót, annak a jóembernek egy 10+1 tanulság listával. 

1.) Lassan 40 leszek, Ideje végre megtanulnom azt az általános iskola első pár hetében levezényelt tananyagot, ami úgy néz ki, hogy 1, 2, 3.... azért nem rohanunk nagyon előre, csak 10-ig. Ezt ki kell egészítenem micimakósan, tehát 1, 2, 3 és utána jön a sok. (üzenet magamnak: Thijácska ez a pálinkára is igaz!) Egyszer lehet szemet hunyni valaki szarsága felett, a második szemhunyás már vakló tipikus esete. Ja, nem vak, bátor, mi? Hát egy fenét! 

2.) Még mindig számolunk! Ha valaki szarrá gyötörte a lelkemet, akkor nem hogy második esély nincs, de a reggeli köszönést is igen rövidre és tömörre fogjuk. (bugyit semmiképpen nem vesszük le!)

3.) Hinnem kell a saját megérzéseimben! Amikor először találkozol valakivel lesz egy benyomásod. Ez még lehet fos. Vagy neki van rossz napja, vagy neked. De ha másodszor is azt állapítod meg, hogy ez fos, és mégis lesz egy harmadik, ami már aztán tényleg elképesztő, akkor menekülés van! Futás és ne nézz hátra jön a farkas! Nem ilyen anyucis ingyom-bingyom, biztos egyébként normális csak... csak wtf? Csak mert jól néz ki? Attól még simán agyhalott!

4.) Attól, hogy még mindig a nemzetvédelmi egyetem tanulmányi osztályán rohad, a diplomám, milyenségét tekintve még mindig számviteli! Ez látszik is az excsávó anyagi helyzetén. Viszont, ez a diploma nem elégséges súlyos mentális zavarokkal, önértékelési problémákkal, beteges hazudozással küzdő, erkölcsi tartás mentes emberek szakszerű kezelésére! Nincs több gyógyítás! Anyagi helyzet erős javulás, agyi roki maradt változatlan. 

5.) Nem kezdünk olyan emberrel, akinek el kell magyarázni azon paradoxont miszerint: nekem az ŐSZINTESÉG a legfontosabb, ezért előre megmondom mindenkinek, hogy mindenkit megcsaltam és őt is megfogom. Magyarítva: szólok előre, hogy úgy foglak átverni mint szart a palánkon, hazudni fogok, mert én egy igen ŐSZINTE ember vagyok. (nem, soha nem sikerült elmagyaráznom neki)

6.) Időben fel kell ismerni ha nem a saját utamon járok. Figyelmeztető jelek:  sorozatos rossz döntések hozatala, orbitális taknyolások, lelki nyomorúság teljes megélése, folyamatos szorongás, indokolatlan fogyás, agyi kapacitás erős csökkenése és a "nem hiszem el, hát mi jöhet még" mondat sűrű ismételgetése. 

7.) Kutyából nem lesz szalonna! A szarházi csak ideig-óráig szalonna. Aztán visszaváltozik kutyává, sőt, a kutyákat kedveljük, tehát ezt a mondást majd idővel át kell írni! 

8.) Nem kaphatok meg mindent! Tudni kell lemondani és elengedni dolgokat! (és hogy ezt rögtön a gyakorlatba is átültessük: marad a Julcsa esküvőjére kinézett 16 ezer forintos kék csipkés állati dögös és szexi ruha a dress boxban, még mielőtt a lelki nyomoroncságot tovább tetézném azzal, hogy anyagilag is padlóra küldöm magam!)

9.) ...ha az alkohol boldoggá tesz, és akkor az a kevés kis öröm is kihányva fekszik a kövön! Na! Mikor ezt énekelgetem magamban naphosszat, és jön a csávó a nyalis dumával, akkor meghatódás mentesen kell tarkón vágni egy szívlapáttal! Ha nem tudom megcsinálni, akkor saját magamat, és akkor majd nem azt fogom nyafogni, hogy bárcsak inkább kómában töltöttem volna az elmúlt másfél évet, mint egy azt hittem, hogy szerelemben!

10.) Ha nekem nagyon tetszik egy férfi, vonzódom hozzá, ő meg folyamatosan a barátom akar lenni, de azért nyomul rám, akkor megelőzendő a viszonzatlan szerelem összes kínjának magamra vételét, el kell zavarni a büdös p@ba! Nem ilyen a buta dumákkal áltatni saját magamat, hogy de olyan jó vele! Olyan jó vele? Mi? Első sorból végignézni, hogy viszi a legbénább kolléganőinket dugni? 

10+1.) A szex jó! (ez nem ide tartozik, csak most eszembe jutott!) 

Most hogy így végigolvastam ezt a listát, nem annyira értem, hogy miért is szenvedek én itt bruttó két hónapja? Na mindegy, ezen majd gondolkodunk máskor! Ide nekem a jutalom pasit, mert megérdemlem! 

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr106465927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szükséges 2014.07.02. 23:30:20

szex everywhere. ennyire hiányzik?:D vagy ezzel akarod kompenzálni, hogy nem? :DD
süti beállítások módosítása