Hát.... tudjátok... nem vagytok mostanság valami szószátyárok! Így nehéz lesz ám akkora bulikat csapni, mint régen itt a blogokon (mármint thiafreeblog, és oszoljunkthiás blog). Jó, tudom, én is itt épp egy gödör legaljáról csipogok, hogy segítség-segítség megpusztulok, de a hozzászólások nagy ösztönzők írásban! Én is igyekszem mindjárt összekapni magam, de akkor ti is, jóvan? Megegyezünk abban, hogy néha beszóltok? (a régi vizilovazás is jó lesz nekem, nem vagyok telhetetlen :) ) 

Tegnap meg arról dumáltunk az anyukámmal, hogy ő is meg én is mindig mindent elfelejtünk. Pedig én csak egy dolgot szeretnék elfelejteni! Ja, nem! Igazából kettőt! Az egyik a tavalyi évem +plusz az idei májusig, sicc ki a fejemből úgy ahogy van, kuka. A másik meg, hogy szeretném elfelejteni azt az érzést, ami folyton rajtam van, és amitől tökre úgy érzem, mintha valamit elfelejtettem volna. 

Be kéne csávózni. Letelt a 2 hónapos moratórium, amit magamnak szabtam. De rossz véleményem van a társkeresőkről, és nekem meg nincs akkora mákom, mint a Hédikének, hogy a metrón rám szakadjon a szerelem. Na, majd írunk ide a blogra, egy klassz termékbemutató ismertetőt rólam, hátha majd itt elkelek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr786463095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ky Orsi 2014.07.01. 18:39:35

Olvaslak...még ha nem is szólok...persze tudom: néma gyereknek az anyja sem érti szavát:)

Fetisa Bloggerina 2014.07.13. 15:38:24

Én is. Sőt, még fel is olvaslak. Nem vagyok szekértő a kapcsolati gyászban, egy mondandóm van. Igyál! :-)

Tittok 2014.07.15. 00:26:50

Viziló...olvaslak, de szerintem ezt az egyet 200%-ig tudod. :) Gyógyír mindig a blogod :)
süti beállítások módosítása