First Stone

 2013.10.16. 14:48

Egy újabb jelentős eseményen vagyunk túl a hétvégével, még pedig megejtettük a Hédike first diszkó élményét. Normális emberek erről annyit írnának, (bocsi, normális emberek nem is írnának erről!) elvittem a lányomat bulizni és pont. Na de! Én annyira jófej anyuka vagyok, hogy egy két szintes diszkóba vittem, ahol alul egy bár van, felül meg a tánctér, a kettőt meg lépcső köti össze, és én a mártír hős, egész este a lépcső alján üldögéltem egy széken, mert a két kamasz (Hédike és legjobb gyerekkori barátnő lánya) szerint cink szülővel diszkóba menni, úgyhogy úgy csináltam, mintha tökre nem két kiskamaszt strázsálnék fél éjszaka, csak mondjuk nem találok haza, és így ott üldögélek egymagamban egy nettó 4 órácskát szárazon, mert ugye gyerekekkel nem rúgunk be.

Persze annyira még sem vagyok jófej, mint így elsőre tűnne, mert egy kis szórakozást magamnak is beiktattam. Megjelent ugyanis legkisebb unokaöcsi, annyira siralmas részegen, hogy nem is egy irányba nézett a két szeme, 988311_507433506036953_1727068934_n.jpg és ha már ott volt, mondtam neki, rá kéne nézni kicsit a lányokra. Ő rögtön vigyázzba vágta magát, és mondta, hogy aki csak a közelükbe mer menni annak eltöri a kezét. (Egy tömött diszkóról beszélünk, úgyhogy a lépcső alján vártam a különböző korú, nemű össze-vissza tört embereket!) Tehát jól felküldtem a Hédikéékhez, állapotát tekintve egy pár-perces lépcsős lambada után meg is érkezett hozzájuk, én meg lentről néztem a táncteret. Hát ritkán mulatok annyira jól, mint mikor azt látom, hogy unokaöcskös, aki annyira részeg, hogy nem bírja elmondani a lányoknak, hogy benne van a kezem az őrző-védő munkakörében, a kezét széttárva "táncolva" tartja távol tőlük az embereket, ők meg próbálnak "nemismerniőt" és mindig egy kicsit arrébb táncolnak, de valahogy az istennek se sikerül lerázniuk a diszkó legrészegebb alakját.

Egyébként ez a lépcsős megoldás arra jó, hogy ha lent ülsz, akkor a lépcsőn közlekedők kilengéséből, balettozásából, korláttól-korlátig tántorgásából simán leméred, hogy ki mennyire van beállva a piától, esetleg saccolgatod, hogy mennyibe is került neki ez az éjszaka (nehéz ám józanul egész este üldögélni és nem gazdaságisnak lenni!). Az mondjuk már a ciki része, hogy yellow black party night-on lila pulóverben üldögélsz bár vidéki kis diszkóról van szó, de mégis a diszkó két legcikibb, legvállalhatatlanabbul sakál részeg alakja közül az egyik az unokaöcséd, a másik meg a saját húgod.

A bejegyzés trackback címe:

https://oszoljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr585575730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I.O. · http://iovilaga.blogspot.hu/ 2013.10.16. 22:03:38

Pedig te igazán jó példával jártál elől, nem is tudok honnan szedhették ezt a rokonaid:D
Na és amúgy Hédikének hogy tetszett a diszkó?

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2013.10.17. 08:38:03

Nagyon tetszett neki! :) Bár másnap hajlamos volt azt hinni dédinél, hogy unokaöcskös már felkelt, amin szoftosan röhögött az egész család, ugyanis elő se került még másnap délutánig! :D
süti beállítások módosítása